Blog

Copywriter freelancer czy agencja copywriterska? Kogo wybrać?

W dzisiejszych realiach e-commerce bez dobrego contentu nie istniejesz w internecie. Jak pozyskać dobre teksty na swoją witrynę – wybrać copywritera freelancera, czy podjąć współpracę z agencją? Każde z tych rozwiązań ma swoje zalety, pomożemy Ci dokonać wyboru odpowiedniego dla potrzeb Twojego biznesu. Nie ma wątpliwości, co do tego, że...

Sztuczki psychologiczne w opisach marketingowych

Opis marketingowy produktu w sklepie internetowym zastępuje dobrze przeszkolonego w technikach sprzedaży handlowca. Sztuczki psychologiczne w opisach marketingowych przede wszystkim pomagają klientowi podjąć decyzję o zakupie. Nawet pisząc ten krótki tekst skorzystaliśmy z kilku trików psychologicznych. Stosuj język korzyści Nie wystarczy zachwalać produktu przy użyciu wyświechtanych przymiotników takich jak: wspaniały...

Jak tworzyć opisy kategorii w sklepie internetowym?

E-commerce opiera się na treści i każda okazja do podniesienia ich jakości w sklepie internetowym to szansa na większy zysk. Obok opisów produktów to właśnie skuteczne opisy kategorii w Twoim sklepie internetowym będą pracować na Twoją korzyść. Czasy kiedy wystarczyło dodać byle jak sklecony tekst, który zawierał słowa kluczowe już...

Cross-selling i up-selling. Jak zwiększyć sprzedaż?

Marzeniem każdego właściciela sklepu internetowego jest zwielokrotnienie sprzedaży. Pełne koszyki i wysokie obroty bez promocji i przez cały rok są jak najbardziej realne. Dlatego jeśli chcesz to osiągnąć, warto stosować sprawdzone i przemyślane strategie. Cross-selling i up-selling to techniki sprzedaży, które nie wymagają zwiększenia liczby klientów w sklepie, a znacznie...

Błędy w sklepie internetowym przez które tracisz klientów

W Twoim sklepie internetowym pojawia się niewielu odwiedzających, a kupujących jest jak na lekarstwo? Oczywiście, sam działający mechanizm nie wystarczy, aby sprzedawać online. Dowiedz się jakie błędy w sklepie internetowym popełniają sprzedawcy. Sprawdź czego unikać, by nie odstraszyć klientów. Klient musi znaleźć to, czego szuka Przystępując do zakupów przez internet,...

Dlaczego warto inwestować w copywriting?

Copywriting, czyli profesjonalne opisy marketingowe i skuteczne opisy produktów są niezbędnym narzędziem zwiększającym sprzedaż, ponieważ branża e-commerce opiera się na treści. Budując unikalną warstwę tekstową na swojej stronie, w sklepie internetowym, czy mediach społecznościowych zyskujesz wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania. Budujesz także pozytywny wizerunek marki i zapewniasz sobie skuteczną reklamę....

Aktualizacja opisów produktów – dlaczego to takie ważne?

Każdy przedsiębiorca działający w branży e-commerce powinien zdawać sobie sprawę z tego, że zmienia się ona i rozwija błyskawicznie. Wiemy jak istotne jest udoskonalanie sklepu internetowego pod względem funkcjonalności i oprogramowania. Zwykle jednak zapominamy o tym, jak ważny jest aktualny content. W sklepie internetowym contentem, czyli treścią, są opisy produktów...

Jak stworzyć skuteczny opis produktu do sklepu internetowego?

Jeśli działasz w branży e-commerce doskonale zdajesz sobie sprawę z tego, jak ważne są unikalne i profesjonalnie napisane opisy produktów. To dzięki niemu klient dokona decyzji zakupowej w Twoim sklepie, a roboty wyszukiwarek zindeksują Twoją stronę na wysokich pozycjach wyników wyszukiwania.

Jak przygotować szablon opisów do sklepu internetowego?

Prezentacja produktu na stronie powinna zawierać dobrej jakości zdjęcia, opis marketingowy oraz tabelę ze szczegółową specyfikacją techniczną produktu. Bez względu na ilość asortymentu warto zadbać o to, aby ta całość wyglądała spójnie i czytelnie. Profesjonalnie przygotowane opisy produktów, oparte o jednolity szablon, z pewnością pozytywnie wyróżniają sklep wśród niezliczonej konkurencji....

Opisy produktów – ich rola w sprzedaży online

Branża e-commerce opiera się na treści, co do tego nie ma najmniejszych wątpliwości. Unikalny i wysokiej jakości content to dwie podstawowe korzyści – wzmacnianie swojej pozycji w wyszukiwarkach oraz budowanie pozytywnego wizerunku marki.