01

Artykuły sponsorowane promujące Twoją firmę w Internecie

Marketing jest jednym z najważniejszych elementów, które mają wpływ na prawidłowe funkcjonowanie i rozwój praktycznie każdego przedsiębiorstwa. Dzięki niemu możemy liczyć na zdobycie większej liczby zleceń, a także na dotarcie do naszej grupy docelowej. Istnieje wiele form przekazu określonych treści, a jedną z nich są artykuły sponsorowane, które posiadają wiele charakterystycznych cech, o których należy pamiętać podczas ich pisania. W jaki sposób pisać artykuły sponsorowane i na co zwrócić szczególną uwagę podczas ich tworzenia, by dobrze spełniały swoją rolę?

Artykuły sponsorowane do publikacji w sieci

Sprawdź naszą ofertę i zamów u nas przygotowanie treści promujących Twoją firmę!

Dlaczego warto zainwestować w artykuły sponsorowane?

Promocja

Mogą być elementem większej kampanii i sposobem na pozyskiwanie nowych klientów, którzy będą zainteresowani zakupem oferowanych przez nas produktów lub skorzystaniem z usług. Przekłada się to na wzrost sprzedaży i rozwój firmy, która dzięki pozyskiwaniu nowych kontraktów zaczyna się rozrastać.

Wizerunek

Dzięki specjalistycznej wiedzy zawartej w artykułach sponsorowanych stajemy się dla wielu odbiorców autorytetem w określonej dziedzinie, co wpływa na ich lojalność względem naszej firmy. W ten sposób w oczach konsumentów będziemy ekspertami w naszej branży, co może pozytywnie wpłynąć na zainteresowanie naszą ofertą.

Relacje z klientem

Przez publikację na portalach artykułów sponsorowanych promujących firmę, nasze działania przekładają się na budowanie długodystansowych relacji z klientami, które są niezwykle wartościowe i pozwalają budować zaufanie do całego przedsiębiorstwa. Płyną z tego trwałe korzyści.

Skuteczny content marketing przez artykuły sponsorowane

Artykuły sponsorowane są jedną z najważniejszych i najcenniejszych form content marketingu. Wyróżniają się wysokiej jakości treścią, która pozostaje łatwa w odbiorze i przekazuje czytelnikowi specjalistyczną wiedzę. Ważne, aby cechowały się wysokim standardem, były interesujące, wciągające, a także prezentowały informacje w oryginalny sposób. Nie możemy także zapominać o dostarczaniu czytelnikom fachowej wiedzy, która oparta jest na rzetelnych informacjach pochodzących z wiarygodnych źródeł. Artykuły sponsorowane charakteryzują się także wykorzystywaniem specjalistycznego słownictwa, jednak nie możemy zapominać o zachowaniu w tej kwestii umiaru. Nie zawsze bowiem są one czytane przez ekspertów, którzy doskonale orientują się w danych kwestiach. Często ich odbiorcami są laicy, którzy pragną poznać odpowiedzi na konkretne pytania i zależy im na zgłębianiu określonych tematów. Dlatego tak ważne jest przekazywanie w tekstach wiadomości w sposób zarówno specjalistyczny, jak i zrozumiały dla różnych czytelników.

Artykuły sponsorowane – cennik

W przypadku artykułu sponsorowanego cena końcowa tekstu uzależniona jest od wielu czynników, które wynikają z kilku kwestii. Przede wszystkim wpływ na jego cenę ma jego długość. Im jest on dłuższy, tym – jak możemy się domyślić – jego cena będzie wyższa. Kolejnym istotnym w tej kwestii punktem jest miejsce publikacji. To szczególnie ważne w przypadku płatnych portali, które wymagają uiszczenia konkretnej kwoty za możliwość publikacji naszego artykułu. Nie bez znaczenia będzie także termin realizacji powierzonego zlecenia. Musimy wziąć pod uwagę fakt, że jeśli zależy nam na szybkim otrzymaniu treści dobrej jakości, będziemy musieli zapłacić więcej za jej napisanie. 

Artykuły sponsorowane

Co więcej, ważna jest również tematyka, ponieważ im bardziej będzie skomplikowana, tym lepiej copywriter musi przygotować się do pisania artykułu sponsorowanego i więcej czasu poświęcić na research. To z kolei wpływa na czasochłonność danego zadania.

Niezwykle ważną kwestią, o której nie powinniśmy zapominać, jest optymalizacja tworzonego artykułu eksperckiego pod SEO. Ma to kluczowy wpływ na pozycjonowanie naszego artykułu w wyszukiwarce Google, co przekłada się na dotarcie do większego grona odbiorców. Takie działania są dodatkowo wyceniane, jednak warto na nie zwrócić uwagę, ponieważ w dłuższej perspektywie są dla nas bardzo opłacalne i pomagają w zdobyciu nowych i utrzymaniu obecnych klientów, na których z pewnością nam zależy.